Aan de vooravond van de derby hebben supporters van Go Ahead Eagles, leden van het sfeerteam en medewerkers van de Supportersvereniging de handen in één geslagen en met vereende krachten de in verval geraakte kassahokjes aan de Vetkampstraat onderhanden genomen. De erbarmelijke staat waarin de kassa’s verkeerden was veel supporters een doorn in het oog. Met beplating werd de oorspronkelijke vorm teruggebracht waarna een stevige lik verf de afwerking compleet maakte. De karakteristieke stadionmuur heeft na de opknapbeurt van de kassa’s weer een beetje van zijn allure teruggekregen. Tijdens de werkzaamheden kregen de klussers veel bijval van buurtbewoners die blij waren dat het aanzicht van het stadion weer het bekijken waard is. In de dagen dat een kleine minderheid weer veel te veel aandacht krijgt laten de klussers zien op de juiste manier betrokken te zijn bij de club. Klasse. Volgende week zaterdag gaat er weer geklust worden, meer info hierover volgt later. Klussers zijn ook dan weer van harte welkom..