Met groot enthousiasme en ondersteund door het prachtige weer en een heerlijke overwinning hebben Sander van der Kous, Remco Samuels en Pascal Sluiter met vrienden, kennissen en medewerkers van de Supportersvereniging rondom de wedstrijd GAE – Cambuur gecollecteerd en Kika beren verkocht. De lopers proberen op 6 november de New York marathon  te volbrengen met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Stichting Kika.

Zo’n 135 deelnemers lopen die dag voor de stichting en leggen ieders minimaal 5000 euro in. Omdat de reis- en verblijfkosten door de deelnemers uit eigen zak wordt betaald komt iedere euro ten goede aan KiKa.

De Supportersvereniging heeft de actie ondersteund door 40 beren te kopen welke door de selectie van Go Ahead Eagles op 8 november zullen worden uitgedeeld op de kinderafdeling van het Deventer Ziekenhuis.

Wij danken iedereen voor hun donatie en enthousiasme en wensen Sander, Remco en Pascal ontzettend veel succes op 6 November in ‘The Big Apple’.