Go Ahead heeft donderdag overeenstemming bereikt met Marnix Kolder over contractverlenging. De 32-jarige centrumspits tekent voor twee seizoenen bij. Kolder speelde inmiddels 425 duels in het betaalde voetbal. Daarin scoorde hij 125 doelpunten. Hij kwam twee jaar geleden over van Veendam, een club die inmiddels uit het betaalde voetbal is verdwenen vanwege een recent faillisement. Dit seizoen scoorde Kolder al dertien keer voor ons.

Antonia op de bank

Vleugelspits Jarchinio Antonia zit niet bij de wedstrijdselectie voor de wedstrijd tegen Eindhoven. Hij liet zich eerder deze week negatief uit over bepaalde supporters op de sociale media. Trainer Ten Hag wilde verder niet inhoudeijk op de kwestie ingaan. Normaal gesproken doet Antonia in de laatste wedstrijd tegen Volendam weer mee. Als ie zich gedraagt…