De Jupiler League bevindt zich momenteel in de beslissende fase. Het einde van de competitie nadert, het moment waarin de prijzen verdeeld  gaan worden. Wij zijn nog steeds volop verwikkeld in de strijd om een plaats in de play offs. Omdat de wisselwerking met onze supporters zijn vruchten lijkt af te werpen wil de Supportersvereniging het uitwedstrijd  bezoek bevorderen. De inzet van een SV bus naar Sittard was daar een voorbeeld van. Voor de uitwedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden op zondag 20 maart geeft de Supportersvereniging haar leden een korting van 5 euro op de verplichte buscombi. Leden betalen nu geen € 30,- maar €25,-.

De inschrijving voor deze wedstrijd is geopend en op donderdag 17 maart om 15.00 uur wordt de inschrijving gesloten.
Het ophalen van de kaart kan direct na het ontvangen van de bevestigingsmail, bij de administratie van GA Eagles op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur (gebouw Larenstein achter de hoofdtribune). Op donderdag 17 maart is er een extra ophaalmogelijkheid van 19.00 tot 21.00 uur in het supportershome. Na donderdagavond is er geen mogelijkheid meer om de omwisselkaarten op te halen. Indien je bij elkaar in de bus wilt zitten, dan dien je je gezamenlijk aan te melden in één mail, anders geen garantie.. In de aanmeldingsmail aangeven wanneer je lid bent van de supportersvereniging. U kunt zich aanmelden via uitwedstrijden@ga-eagles.nl