Allereerst wat is het fijn om al ver voor de slotfase van de competitie veilig te zijn.
En met Feyenoord thuis en Heerenveen uit nog alles om voor te spelen.

Van de Bestuurstafel:

Op dinsdag 12 april is de jaarlijkse ledenvergadering weer geweest. Tijdens deze vergadering is Geke Grootenhuis herkozen als bestuurslid. Tevens zijn Marco Smit en Stefan Dalhuisen gekozen als nieuwe bestuursleden. Wij heten beide van harte welkom en hopen op een mooie samenwerking.

Onderstaand een foto van het bestuur met uitzondering van Marloes de Vries.

Meer dan voetbal:

Dat de Supportersvereniging meer is dan alleen voetbal is in de afgelopen weken wel weer gebleken.In samenwerking met andere partijen hebben wij een fantastische dag neer mogen zetten voor de vluchtelingen uit Oekraïne.Daarnaast heeft het Home gefungeerd als plek van samenkomst na de plechtigheid van het overlijden van een Go Ahead Eagles supporter in hart en nieren.

Buskaarten 2022 – 2023:

De supporters met een buskaart voor seizoen 2021-2022 zullen eerst hun plek voor een buskaart of 9 rittenkaart mogen terugkopen.
Na deze termijn gaat de buskaart voor een ieder in de verkoop (zolang de voorraad strekt).
Aangezien de bus prijs is gestegen zullen de jaarkaarten dit ook doen.

Volledige Buskaart € 190,00 rittenkaart € 100,00

Leden van de Supportersvereniging kunnen ook ten alle tijden opgeven via de clubmodule en gebruik maken van de ledenkortingen..

Agenda:

20 Mei is op ESPN de Go Ahead Eagles documentaire “Beeldjes Kijken” te zien. Wouter Rutgers heeft in samenwerking met Rocketboys weer iets fantastisch van gemaakt.Namelijk een mooie terugblik van onze promotie 9 jaar geleden.

Op 21 mei is het weer tijd voor de altijd gezellige BierBingo. 8 ronden vol plezier en gezelligheid. (4 bierprijsronden voor op tafel , 4 prijzenronden)De kosten bedragen € 10,00 voor een plankje.

10 Juni is het weer tijd voor de Barbecue voor huidige leden van de Supportersvereniging.Kosten bedragen € 12,50 (hier zit het eten en drinken bij in).
De Barbecue begint om 18:30uur.

Enkel voor leden van de Supportersvereniging.
Kosten bedragen € 12,50 per persoon
Inschrijven kan via onderstaande link.

Na betaling bent u ingeschreven en staat u op de lijst.

Wij hopen jullie allemaal weer te zien in onze voetbaltempel op 11 mei 2022 tegen Feyenoord Rotterdam