Medewerkers van de Supportersvereniging en Music & Light waren vanochtend druk in de weer met de voorbereidingen voor de historische dag welke ons morgen te wachten staat. De grote finale is aanstaande, nog één nachtje slapen.

Zondagmiddag om half vijf zal scheidsrechter Serdar Gözübüyük het startsein geven voor de laatste wedstrijd van het seizoen: FC Volendam-Go Ahead Eagles. Met zo’n vierhonderd Eagles-fans die onze ploeg steunen in het Kras Stadion en duizenden voor het immense scherm in De Adelaarshorst hopen we dat de geweldige prestatie in de thuiswedstrijd (3-0-zege) een passend vervolg krijgt. De Adelaarshorst gaat om drie uur open en de entree bedraagt slechts twee euro voor volwassenen en één euro voor jeugd tot en met zestien jaar.

Eten drinken en muziek

Samen de spanning en emoties delen in ons eigen bolwerk aan de Vetkampstraat. De Supportersvereniging van Go Ahead Eagles zorgt voor de rest. Naast het kijken naar de wedstrijd zijn er eet- en drinkmogelijkheden en ook is gezorgd voor een geweldig bijprogramma. Kortom: de roodgele familie uit Deventer en omstreken is misschien wel getuige van het grootste clubsucces sinds 1992. Toen werd ten koste van FC Den Haag de eredivisie bereikt. En dat kan ook nu gebeuren. Dit mag en wil je toch niet missen?

Stadion open vanaf 15.00 uur

Kom daarom allemaal naar het stadion. Er zijn live-optredens van onder andere Jaap en een nog onbekende artiest. En tussen de bedrijven door zal een DJ van Jambalaya ervoor zorgen dat we in beweging blijven. Natuurlijk is het live bekijken van dè wedstrijd van deze eeuw voor Go Ahead Eagles de hoofdmoot. Iedereen is er van overtuigd dat dit niet meer mis mag gaan. De spelers en staf keren na de wedstrijd zo snel mogelijk terug naar Deventer en zullen uiteraard op het podium van De Adelaarshorst komen.  Het programma duurt tot 22.30 uur.

Alleen daarom roepen we iedereen op om na de wedstrijd in het stadion te blijven. Rond 21.00 uur is de selectie terug in het stadion. Supporters die naar de finale in De Adelaarshorst komen, kunnen vanaf 15.00 uur naar binnen. De ingang is bij de IJsseltribune aan de Vetkampstraat. Om iedereen snel naar binnen te kunnen loodsen vragen wij onze bezoekers gepast (met muntgeld) te betalen.

Foto’s voorbereiding