De Supportersvereniging Go Ahead Eagles is genomineerd voor de Overijsselse vrijwilligersprijs 2013, en hier zijn wij hartstikke trots op. De nominatie voelt als een beloning voor de ontelbare uren welke het bestuur en onze vrijwilligers in de vereniging steken. De promotie naar de Eredivisie bracht veel vreugde en waardering maar ook enorm veel extra werk wat de belasting van onze vrijwilligersorganisatie alleen maar deed toenemen. We doen het echter met veel liefde en passie voor onze Deventer trots.

Kom op, laat zien hoe trots we zijn op onze club, onze stad en onze vereniging en breng hier uw stem uit en zegt het voort!

Saillant detail, de prijsuitreiking van de Overijsselse vrijwilligersprijs vindt plaats op 1 november in het provinciehuis in . . . Zwolle.

De nominatie

“De Supportersvereniging GAE zorgt er voor dat alle inwoners van Overijssel op een leuke en sportieve manier voetbal kunnen kijken. De Supportersvereniging haalt geld binnen doordat de vrijwilligers tijdens en buiten de wedstrijden en de club assisteren. Met deze verdiensten worden de voetballers belangeloos geholpen met onder andere trainingsapparatuur, maar ook de supporters van Go Ahead Eagles worden door onze club vrijwilligers (ongeveer 55 man) elke keer belangeloos geholpen.

Je moet hierbij denken aan de horeca bij wedstrijden, maar ook door kortingen aan te bieden aan supporters en bewoners ( bewoners in de wijk proberen ze zo goedkoop mogelijk een activiteit aan te bieden, bijvoorbeeld de promotiewedstrijd van Go Ahead Eagles). De promotiewedstrijd wordt georganiseerd en betaald door de Supportersvereniging.”

“De vrijwilligers van de supportersvereniging worden regelmatig beloond voor hun harde werken bij de club. Ze krijgen gratis eten/ drinken en een seizoenskaart. De supportersvereniging doet veel voor eigenlijk heel Overijssel. Petje af voor het bestuur van de supportersvereniging van Go Ahead Eagles en alle vrijwilligers die dit mogelijk maken. Zonder hun hulp geen leuke activiteiten voor Overijssel en omstreken! Een vrijwilligersclub om supertrots op te zijn!”