2018 zit er al weer bijna op voor ons KOWET.
Een jaar waarin de sportieve prestaties een stuk beter zijn dan afgelopen seizoen en het weer leuk en gezellig is in de Adelaarshorst.
Vrijdag 7 en 14 December spelen we nog 2 thuiswedstrijden tegen Helmond Sport en FC Den Bosch.
Voor deze beide avonden hebben wij een DJ in ons supportershome , daarnaast kunt u nu ook een Bokbiertje kopen.

Sinds afgelopen week hebben wij een extra biertap geplaatst op de plek van de oude koffiecorner(rechterzijde van de bar bij binnenkomst) Deze tap werkt op vaten waardoor we door het seizoen heen kunnen wisselen van soort bier op deze tap. De laatste tijd is erg veel vraag naar Bokbier, vandaar dat we de keuze hebben gemaakt bokbier te verkopen in de laatste 2 thuiswedstrijden van 2018.

LET OP! Het Bokbier is alleen te verkrijgen bij de tap aan de rechterzijde van de bar, dus gelieve daar dan ook te bestellen.

Laten we er met zijn allen een mooi slot van 2018 van maken met hopelijk 6 punt in eigen huis!

KOMOPTAN