Actie Salland verzekeringen

Enkele weken geleden, voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Eindhoven, heeft de SV een mooie cheque ontvangen van Salland verzekeringen.
Het is de uitkomst van een gezamenlijke actie van Salland, Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging. Supporters konden overstappen naar een zorgverzekering van Salland en hiermee een collectiviteitkorting verdienen. Voor elke nieuwe klant stelde Salland een bedrag beschikbaar aan de SV.

Mega takeldoek

We hebben hiermee gespaard voor een nieuw tribune takeldoek en niet zonder succes. Dit betekent dat alleen het ontwerp een fantastisch takeldoek nog in de weg staat. Voor dit ontwerp schrijft de Supportersvereniging een ontwerpwedstrijd uit.
Laat je fantasie de vrije loop en je inspireren door de fantastische promotie naar de Eredivisie. Op voorhand is niets te gek, wel moet(en) de uiting(en) vanzelfsprekend gericht zijn op onze eigen club. Laat voetballend Nederland zien dat we terug zijn op het hoogste niveau. Een kolkende Adelaarshorst moet de 12de man worden op weg naar handhaving. Wij hopen dat dit takeldoek een steentje kan bijdragen.

Gehele Brinkgreverweg

Het is de bedoeling dat het doek de gehele breedte van de Brinkgreverwegtribune gaat beslaan wat inhoudt dat de lengte/hoogte verhouding ongeveer 70:6 mtr is. Mega dus! Wij houden ons het recht voor details in het ontwerp te wijzigen wanneer dit bijvoorbeeld voor het uiteindelijke ontwerp noodzakelijk is. De ontwerpen moeten digitaal aangeleverd worden via info@sv-gae.nl onder vermelding van “Ontwerp takeldoek”.
Stuur je creatie in voor 25 juni.

Opendag

Uit de inzendingen wordt een voorselectie gemaakt. Tijdens de Open Dag, bij de stand van de Supportersvereniging, zal het publiek de uiteindelijke winnaar gaan bepalen. Dus doe mee en imponeer onze nieuwe tegenstanders in de Eredivisie met jouw prachtige ontwerp!