Beste mede-supporters,

In deze voetballoze periode halen we maar al te graag herinneringen op uit het verleden. We denken terug aan bepaalde wedstrijden, promoties en (oud-)spelers in het rood-geel. In alle soorten en maten. Samen met jullie gaan wij graag voor een Special van Voetbal International op zoek naar dé cultvoetballer van Go Ahead Eagles. Want: welke (oud-)speler was volgens jullie zowel binnen als buiten het veld een held?
Samen met jullie stellen we graag een top-3 samen.

Voor de duidelijkheid: we zoeken dus niet naar de beste voetballers die ooit het rood-geel hebben verdedigd. Wel de paradijsvogels, de vrijbuiters, de hele en halve gekken, de publiekslievelingen. Spelers die, ondanks hun gebreken, werden gekoesterd en worden herinnerd. Dit kunnen spelers uit het (verre) verleden zijn, denk aan Kingsley ‘Obiekulu’ Obiekwu of Peter Rufai, maar het kan ook een recente Eagle zijn.

Uiteraard vinden wij het als Supportersvereniging interessant om te weten wie volgens jullie dé cultheld is van Go Ahead Eagles. Leuke bijkomstigheid is dat Voetbal International op termijn deze cultheld een podium geeft in een van hun themanummers. Als je wilt dat jouw cultheld daarvoor in aanmerking komt, moet je uiterlijk vrijdag met jouw lijstje komen.

Dus: wat zijn volgens jullie de top drie cultheden van Go Ahead (Eagles)?

Stuur deze uiterlijk vrijdag in middels een reactie onder dit Facebook/Twitter bericht of stuur een mail met uw keuzes naar aanmelding@sv-gae.nl.