Op zaterdag 29 november organiseert de Supportersvereniging een pokertoernooi.
Het Home opent om 19.00 uur haar deuren.
Om 19:30 uur start het toernooi en zal eindigen omstreeks 23:30 uur.
Speciaal voor mensen die graag pokeren willen leren of het nog niet zo vaak gespeeld hebben verzorgt Pokerchips.nl een speluitleg.
Er zijn geen geldprijzen !!!!!
Er is een mooi prijzenpakket samengesteld waaronder een originele pokerset, een dvd speler en Eagles merchandise waaronder een echte Eagles bal, die pas rond de feestdagen te koop zal zijn in de shop. De bal zal worden voorzien van alle handtekeningen van de spelers.

Aan de pokertafels is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Deelname op volgorde van inschrijving waarbij leden de voorrang genieten.

Leden kunnen zich inschrijven vanaf 17 oktober en betalen € 5,-.
Niet-leden kunnen zich vanaf 14 november inschrijven en betalen € 7,50.
Inschrijven kan in het supportershome aan de bar. De kosten voor deelname dienen bij inschrijving te worden voldaan

Het is nu ook mogelijk in te schrijven via email en wel op de volgende wijze:
U stuurt een email met uw naam en woonplaats naar poker@sv-gae.nl.
U maakt het inschrijfgeld over naar Banknr. ING: 66.00.61.716 t.n.v. Supportersvereniging GA Eagles te Deventer o.v.v.  uw naam en pokertoernooi.
U bent ingeschreven als wij het inschrijfgeld hebben ontvangen