Het zal jullie niet ontgaan zijn dat diverse ontwikkelingen in de wereld leiden tot aanzienlijke prijsstijgingen. Ook de Supportersvereniging wordt geconfronteerd met een toename van onder meer logistieke kosten, hogere productie- en servicekosten bij onze horecaleveranciers, en een toename van algemene kosten zoals gestegen energieprijzen. Dit alles heeft veel impact op de verkoopprijs van onze consumpties.

Het bestuur van de Supportersvereniging heeft om deze redenen besloten om per 1 januari 2023 de muntprijs te verhogen naar 2,50 euro. Vanaf 1 januari 2023 zijn de munten automaten aangepast, hierdoor krijg je dus vanaf 1-1-2023 vier munten voor 10 euro.

De afgelopen 8 jaar heeft de Supportersvereniging geen prijsverhoging doorgevoerd ondanks de toen al stijgende inkoopprijzen van onze leveranciers.
Met name het afgelopen jaar zijn deze kosten extreem gestegen.

Wij hopen dat jullie begrip hebben voor dit besluit en let wel, iedere Euro die je uitgeeft blijft door de vrijwillige inzet van onze medewerkers binnen de muren van ons prachtige stadion.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van de Supportersvereniging.