Binnen Go Ahead Eagles heb je supporters in verschillende soorten en maten.  Je hebt de fanatiekelingen , de diehards , de pet en sjaal supporters en succes supporters.

Al deze supporters heb je als club hard nodig om jezelf door te ontwikkelen. En dankzij deze supportersgroepen hebben wij altijd een mooi gevuld stadion, Ook in de Jupiler League.

Helaas heeft na een afwezigheid van 3 a 4 jaar ook de trieste supporter weer een grote boodschap achtergelaten.  Deze mannelijke supporter heeft namelijk een groot probleem.

Deze man vind het namelijk erg leuk om zijn grote boodschap in een grote beker te deponeren, daarna trekt hij de beker door waarmee hij de Supportersvereniging weer in de Shit laat zakken.

Wij als Supportersvereniging hadden gehoopt dat deze man tijdens zijn afwezigheid hulp had gevonden voor zijn probleem/fetisj. Maar helaas is dit niet het geval want hij is sinds dit seizoen weer actief.

Deze man kost de Supportersvereniging op jaarbasis tussen de 12.000 en 18.000 euro met zijn probleem.

Wij hopen dat deze man dit leest en even achter zijn oren krabt ( wel met gewassen handen) en in het vervolg zijn grote boodschap thuis wil doen of op een normale manier in ons toilet.
Zodat wij als Supportersvereniging met  dit geld andere leuke activiteiten kunnen doen.