Supportersclub de Feijenoorder verkoopt bij iedere thuiswedstrijd programma boekjes.
Zo ook bij de wedstrijd van morgen tegen Go Ahead Eagles.

De Feyenoord-Go Ahead Eagles editie van Stadion Sport Nieuws is een leuke voorbereiding op de eerste uitwedstrijd in de Eredivisie.
Met de gebruikelijke voorbeschouwingen, selecties en statistieken ben je op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen beide ploegen.

Een interview met oud-Feyenoord directeur Jan Willem van Dop. De huidige algemeen directeur van Go Ahead Eagles volgt Feyenoord nog dagelijks: “Het belangrijkste is dat je de afstand met je supporters zo klein mogelijk houdt.”

Schrijver en presentator Özcan Akyol over zijn Go Ahead: “Wij hebben hier in Deventer meer met Rotterdam dan met Amsterdam. Er is een verwantschap tussen de mensen, de mentaliteit is dezelfde.”

Het is ook voor Go Ahead Eagles supporters mogelijk een boekje aan te schaffen via de webshop.

Geïnteresseerden kunnen op de volgende pagina het boekje kopen:

Wij kunnen niet wachten tot morgen! Wie zien we daar?!