Supporters van Go Ahead Eagles mogen volgende week eindelijk weer eens vrij reizen naar een uitwedstrijd. De lokale driehoek in Roosendaal heeft besloten RBC Roosendaal-Go Ahead Eagles de A-status te geven. Eindelijk de beloning voor het voorbeeldige gedrag dat onze fans al tijden tonen. Stap voor stap werpt de uitkaart zo haar vruchten af. De verfoeide buscombi was al langere tijd (op enkele wedstrijden na) uit beeld en nu lijkt zelfs de autocombi geen vanzelfsprekendheid meer. Laat je zien in Roosendaal en toon de lokale driehoek dat ze de juiste beslissing hebben genomen. Een goed ‘rapport’ zal de autoriteiten in de nabije toekomst in de juiste richting kunnen sturen. Meer combi-vrije wedstrijden mogen dan niet uitblijven.