Het spektakelstuk tegen onze noorderburen heeft een verrassende man of the match opgeleverd. Niet vanwege zijn prestatie in deze wedstrijd, want dat was er één van formaat, maar vanwege het feit dat hij tot voor kort slechts de bank mocht warm houden. De overrompelingstactiek van Foeke Booy benodigde echter veel druk naar voren, iets wat Jeffrey Rijsdijk uitstekend kan invullen.

En zo werd de IJsselderby in Deventer voordeel beslist. Een geweldige teamprestatie, waar niemand verzaakte en derhalve iedere speler het predikaat man of the match verdiende.
Erik Falkenburg pakte wederom punten. Met zijn vermelding op het scoreformulier was hij dan ook weer belangrijk.  Doke Schmidt maakt een goede fase door en zijn onverzettelijkheid leverde hem in deze wedstrijd de derde plek op.

Eagle van het jaar

Voor Jeffrey Rijsdijk waren het de eerste punten dit seizoen. Hij stapt hiermee wel gelijk de top 10 binnen. Eloy Room is nog altijd de lijstaanvoerder. Erik Falkenburg klopt echter aan de deur van de top drie.