Morgen (woensdag) start de restverkoop van de kaarten voor de eerste wedstrijd in de finale van de play-offs tussen Go Ahead Eagles en Willem II. Er zijn nog zo’n 450 kaarten verkrijgbaar.
Voor de IJsseltribune zijn nog zo’n 200 kaarten beschikbaar. Ook zijn er nog 160 kaarten voor de Brinkgreverweg, die niet zijn teruggekocht en ook deze gaan nu in de verkoop. De overige beschikbare kaarten zijn voor de Leo Halle Tribune.
De verwachting is dat deze kaarten woensdag worden verkocht. Seizoenkaarthouders en clubcardhouders kunnen op vertoon van hun kaart bij Primera Ticketbox 4 kaarten kopen. Indien er kaarten overblijven, worden deze donderdag verkocht aan de stadionkassa. Bij een eventuele kassaverkoop op donderdag kan men slechts één kaart per clubcard kopen.

Ook de 800 beschikbare kaarten voor de return in Tilburg vinden snel hun weg. Er zijn nog zo’n 250 kaarten beschikbaar.

Wie donderdag na de wedstrijd zijn kaart wil ophalen, dient zich uiterlijk woensdag 16.00 uur te hebben opgegeven. Donderdag is de laatste inschrijfmogelijkheid (alleen voor geregistreerde uitkaarthouders). De inschrijving sluit donderdag om 20.00 uur. Wie woensdag na 16.00 uur een kaart bestelt, kan deze alleen op vrijdag tussen 10.00 uur en 12.30 uur ophalen. Om organisatorische redenen is later afhalen van de omwisselkaart niet mogelijk.
Wie zondag mee gaat, dient er rekening mee te houden dat drankjes voor de heenweg alleen mogen meegenomen in afgesloten kartonnen verpakkingen of afgesloten plastic flesjes. Blikjes, glaswerk en reeds geopende plastic flesjes en pakjes mogen niet mee de bus in. Voor het overige geldt het busreglement, dat op deze site te vinden is.
Deelname aan de buscombi kost € 35,-.
Opgeven kan per mail (
uitwedstrijden@ga-eagles.nl). U dient de volgende gegevens te vermelden:
Naam:
Adres, postcode. woonplaats:
Nummer van als uitkaart geregistreerde seizoenkaart/clubcard:
De vertrektijden van de bussen worden vrijdag op deze website bekend gemaakt