De Go Ahead familie kende gisteren een prima start van de tweede seizoenshelft. Na de 4-1 overwinning tegen Spakenburg verzorgde de Supportersvereniging het inmiddels traditionele stamppotbuffet in het spelershome. De selectie en technische staf lieten de maaltijd zich heerlijk smaken.  Aansluitend was het supportershome het decor van de nieuwjaarsborrel.

Leden en medewerkers van de SV, medewerkers van de club, de selectie en de technische staf maakten er een gezellige avond van waarbij de saamhorigheid groot was. Ook Harley ontbrak natuurlijk niet en liet zich vereeuwigen met een groot deel van de spelersgroep.

Zoals gebruikelijk bevolkte de selectie, onder aanvoering van de inmiddels getapte Jarchinio Antonia de bar en gingen zij met de hapjes rond.  Hoewel de eerste biertjes wat onwennig uit de tapkraan kwamen toonde ook Cendrino Misidjan zich na wat instructies een prima barman. Een compliment voor de inzet van deze twee heren is op zijn plaats.
Niet geheel succesvol was de ingehuurde tonprater, een bekend fenomeen in de zuidelijke helft van het land. Deze typische humor blijkt boven de rivieren niet te werken. Geen man over boord overigens, want de stemming zat er in het goedgevulde supportershome toch al goed in en werd richting de late uurtjes alleen maar beter. Hopelijk de opmaat voor een geweldige tweede seizoenshelft.

Foto’s nieuwjaarsborrel