Samen voetbal beleven doen we uiteraard het liefst in het stadion. Zolang er echter beperkende maatregelen voor stadionbezoek gelden, wordt volop gekeken naar alternatieven om alsnog zoveel mogelijk samen de duels van Go Ahead Eagles te bekijken. Met dank aan de Supportersvereniging fungeert het supportershome aanstaande zondag als ‘alternatief uitvak’ voor FC Dordrecht – Go Ahead Eagles.

Aanstaande zondag trappen de manschappen van Kees van Wonderen het seizoen 2020/2021 officieel af met de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht. Het eerste competitieduel van Go Ahead Eagles in de nieuwe voetbaljaargang is live te volgen op de televisieschermen in het supportershome. Vanaf 15:45 uur gooit de Supportersvereniging aanstaande zondag de deuren van het supportershome ‘los’.

Er is ruimte voor maximaal honderd supporters. Supporters die aanstaande zondag samen de wedstrijd FC Dordrecht – Go Ahead Eagles willen bekijken, dienen hiervoor wel over een geldig entreebewijs beschikken. Kaarten voor het supportershome (€ 2,50 per stuk) zijn hier online te koop. Voor dit bedrag ontvangen supporters een consumptie bij binnenkomst. Bovendien gaat de volledige opbrengst van de kaartverkoop naar de Go Ahead Eagles Voetbalopleiding.

In het supportershome zijn de richtlijnen van het RIVM leidend. Zo geldt de verplichting om te gaan zitten en supporters worden aan tafel bediend voor het bestellen van consumpties. Verder dient er anderhalve meter afstand gehouden te worden tussen personen die niet tot hetzelfde huishouden behoren.

Klik hier om ticket(s) te bestellen.