Zoals jullie allemaal wel weten is de historische muur aan de Vetkampstraat op 18 Januari 2018 omgewaaid als gevolg van een hevige storm.
Inmiddels zijn we al een jaar verder en heeft men achter de schermen niet stilgezeten.
De Club en Supportersvereniging willen dan ook erg graag ,voor aanvang van het nieuwe seizoen, de muur weer opnieuw opbouwen. Echter zijn de kosten voor de wederopbouw erg hoog en daarom vragen wij jullie om een steentje bij te dragen.

Met zijn allen zijn wij natuurlijk die mooie roodgele familiaire club. Dus wat is er nog mooier dan met onze eigen vakbekwame mensen, sponsoren en supporters, de muur opnieuw op te bouwen.
Daarom willen wij graag op de zaterdagen in de maanden Juni en Juli met elkaar dit project tot een succes maken.

Wat zoeken wij?

– Uitvoerder ( Wij zoeken een uitvoerder of Ex-Uitvoerder met een Rood-Geel Hart die dit project tot een succes wil begeleiden.
– Ervaren Metselaars en Voegers die de muur of een deel van de muur zouden willen opbouwen.

Voel jij er wat voor om samen met de club en de supportersvereniging dit project om te zetten in een groot succes?

Stuur dan een mail naar aanmelding@sv-gae.nl o.v.v Stadionmuur.