Met medewerking van de supportersvereniging van Go Ahead Eagles is je ledenpas geld waard bij Euromaster in Deventer!

De ledenpas van Go Ahead Eagles geeft namelijk 10% extra korting op onderhoud en banden. En heb je geen ledenpas maar wel een seizoenskaart: ook dan krijg je extra korting bij Euromaster Deventer.

Voordeel voor de supporters én Go Ahead Eagles

Kom langs bij Euromaster in Deventer voor onderhoud aan je auto of nieuwe banden en krijg 10% extra korting (bovenop geldende acties) op producten en servicepakketen (exclusief arbeidsloon) op vertoon van je Go Ahead Eagles ledenpas en identiteitsbewijs.

Heb je geen ledenpas, maar ben je als seizoenkaarthouder of clubkaarthouder wel een vurig supporter van Go Ahead, dan krijg je zelf 5% extra korting (exclusief arbeidsloon) en gaat er nog eens 5% naar de kas van de supportersvereniging. Met deze bijdrage worden door de supportersvereniging activiteiten georganiseerd ten voordele van de supporters of de club.

Zo profiteren jij én de club!

Voorwaarden

– 10% extra korting  voor houders van een geldige ledenpas van Go Ahead Eagles bij Euromaster Deventer, Dortmundstraat 16. Voor verificatie van de identiteit van de houder kan om een identiteitsbewijs worden gevraagd.

– 5% extra korting voor houders van een seizoenkaart of clubkaart van Go Ahead Eagles. Daarbovenop verplicht Euromaster zich om ditzelfde kortingsbedrag op de rekening van de supportersvereniging te storten ter ondersteuning van de club.

– Korting geldt op producten en servicepaketten.

– Korting geldt niet op uurloon.