Aanstaande zondag staat de beladen IJsselderby op het programma. Om te laten zien dat er tegen de ploeg stroomafwaarts veel meer op het spel staat dan drie punten heeft het sfeerteam ADHD de selectie getrakteerd op een smakelijk voorproefje. Onder het motto ‘we vreten ze op’ werd er gebak voorzien van aanmoedigingsteksten aangeboden.

Het sfeerteam zal zondag met een sfeeractie voorafgaand aan de wedstrijd trachten de ploeg nog een extra zetje in de rug te geven.
In een stijf uitverkochte Adelaarshorst moet de koploper bestreden worden zonder de geschorste Michal Janota en de geblesseerde Louis Pedro. Vanwege de extra veiligheidsmaatregelen raadt de club iedereen aan vroeg naar het stadion te komen om opstoppingen bij de tourniquets te voorkomen.