De voorbereidingen voor het Europese avontuur zijn in volle gang. De Supportersvereniging gaat samen met Cambio, het sfeerteam en de club er alles aan doen om de heerlijke sfeer vanaf het supportersplein in de Adelaarshorst over te brengen naar de JenS vesting in Emmen.
Voor het stadion wordt een fanzone ingericht waar  vanaf 16:00uur iedereen van harte welkom is om van de Europacup sfeer te genieten.

De medewerkers van de Supportersvereniging zijn vroeg paraat om het plein in te richten. Naast voldoende eetgelegenheid, onder andere onze vertrouwde Dönerkraam en Talamini, zullen wij er voor zorgen dat u geen dorst zult hebben. Hoewel Europese regels alcohol in het stadion verbieden zal het bier in de fanzone rijkelijk stromen. U kunt gewoon van uw SV-munten gebruik maken en deze ter plekke kunnen kopen. Let op, in het stadion moet er contant afgerekend worden.

Vanaf het podium zal een DJ en een tweetal zangers uit Deventer voor de muzikale klanken gaan zorgen en bent u niet in het rood-geel dan staat de merchandise verkoopwagen voor u klaar. Voor de kleintjes is er een springkussen.

De tap en de muziek stoppen om 19:15 uur. Omdat er bij Emmen minder tourniquets voor handen zijn dan in Deventer, willen we met ons allen op tijd binnen zijn voor de aftrap.
Na afloop van de wedstrijd is de fanzone nog 1,5 uur geopend.

Het supportershome in Emmen is in de rust geopend.

Wees erbij na vijftig jaar, tot donderdag in de fanzone.