SJoerd Overgoor heeft zijn sterke optreden tegen PSV beloond zien worden met de titel Man of the match. Er is al genoeg gezegd over het verloop van de wedstrijd, dus daar wagen wij ons maar niet meer aan.

Mawouna Amevor, door de geschorste Bart Vriends weer bedeeld met een basisplek,  pakte de tweede plek en verdiend hiermee drie punten. De derde plek, goed voor één punt, werd ingenomen door Jeffrey RIjsdijk, Jarchinio Antonia en Erik Falkenburg.

Eagle van het jaar

Door de vijf punten van SJoerd Overgoor is hij de eerste die een serieuze aanval inzet op de positie van Eloy Room, die nog altijd de ranglijst aanvoert. De marge van Eloy Room is nog vier punten. Met nog acht wedstrijden te gaan zal hij hoogstwaarschijnlijk de koppositie voor het eind van de competitie moeten overdragen aan één van zijn voormalige collega’s.