Zaterdag 16 Oktober stond in het teken van Go Ahead Eagles – Heracles Almelo.
Een spannende pot tussen 2 clubs uit dezelfde provincie.

Terwijl een ieder zich klaarmaakte voor deze kraker, waren een aantal supporters druk met het vervullen van een laatste wens.
Supporter Bob Kaayk van Heracles Almelo kreeg in januari 2020 te horen dat hij kanker had. Helaas begint deze ziekte te winnen van deze strijder.
Toen een aantal personen op de lijn bij de Supportersvereniging Go Ahead Eagles kwamen met de vraag of wij hier in iets konden betekenen, was er geen moment twijfel. Op dit soort momenten wordt voetbal bijzaak.

De lijntjes met Heracles Almelo haar Supportersvereniging en de Go Ahead Eagles werden gelegd. Vervoer werd geregeld dankzij Pouw Deventer. De kaarten en ontvangst in de business lounge via Jos Miedendorp de Bie.
Heracles Almelo en Go Ahead Eagles schonken beide een fantastisch ingelijst shirt.

Eerdaags zullen er ook beelden worden gedeeld van deze laatste wens.
Dit is op verzoek van Bob en familie die willen laten zien dat voetbal meer dan alleen voetbal is.

Wij danken Go Ahead Eagles, Heracles Almelo en de Supportersvereniging Hart voor Heracles voor de samenwerking.

En wij wensen Bob en zijn dierbaren heel veel kracht toe de aankomende tijd.