Op onze site is Jules Reimerink door u verkozen tot man of the match Go Ahead Eagles – MVV. Vanaf de linker flank was hij met een assist en een prachtige goal beslissend in de met 4-0 gewonnen wedstrijd.  Het betekenen de eerste punten voor Jules. Remko Pasveer eindigde zoals gebruikelijk dit seizoen ook in de top drie. Met een tweede plaats werd hij beloond voor alweer zijn achtste clean sheet van het seizoen. Al even gebruikelijk is de hoge klassering van Dave Bus. Dit keer leverde de derde stek hem één punt op.

In het totaalklassement ‘Eagle van het jaar’ behoudt Remko Pasveer met 26 punten zijn eerste plaats. Hij vergroot de voorsprong op de nummer twee Dave Bus en slaat een gaatje van 4 punten. Op ruime afstand van het leidende duo heeft Halil Çolak met 9 punt de derde plaats in handen. Jules Reimerink vinden we terug op plaats 6 in goed gezelschap van Marco Parnela.