De Supportersactie waarbij supporters geld kunnen doneren, en de supportersvereniging garant staan voor een verdubbelaar tot max. € 50.000 euro begint inmiddels aardig op te lopen.
Heeft u nog niet gedoneerd en wilt u graag ook deze actie steunen.
Dan kunt u een bedrag overmaken op NL52RABO0351476873 t.n.v Go Ahead Eagles 100 jaar Vetkampstraat.
De nieuwe tussenstand zal eerdaags door de club op haar kanalen bekend gemaakt gaan worden.

Tevens kunnen wij u met trots melden dat er met een andere supportersactie op verschillende locaties in Deventer en Omstreken collectebussen zijn geplaatst.
Hier kunt u de paarse munten van onze vereniging of contant geld doneren.
De bussen staan bij:

Gall & Gall (Dorpsstraat 30, Twello), Primera De Zandpoort (Zandpoort 7, Deventer), Hartholt Olie (Raalterweg 56, Wesepe), Matz Carwash (Hanzeweg 25-27, Deventer) en Intratuin (Weg door Zuid-Salland 1, Deventer).

En vanaf volgende week ook bij Jumper De Diersuper (Essenstraat 2C, Deventer) en Bloembinderij Stempher (Flora 42, Deventer).

Alle ingeleverde consumptiemunten van de SV zullen worden omgezet in contant geld. ( waarde € 2,00 euro p/s)

Daarnaast kunt u ook nog uw virtuele kaart(en) kopen voor Kowet Kijken XXL.
Wat houd Kowet Kijken XXL in?

Legendarische wedstrijden, een geweldige verloting en heuse Kowet Kennisquiz.

Kijk op onderstaande link wat u hiervoor moet doen.

We Are Eagles