Om iedereen een warm onderkomen te bieden in deze barre dagen opent de Supportersvereniging na overleg met de afdeling veiligheid het supportershome voorafgaand aan het vertrek naar Almelo voor de bekerconfrontatie tegen Heracles. Het home gaat open om 17:30 uur. Naast fris, koffie en thee (alcohol is niet toegestaan) is ook de keuken open voor een warme hap.  Om iedereen tijdig in Almelo in het stadion te krijgen, verzoeken wij de deelnemers aan de combi op tijd aanwezig te zijn. Er wordt gereden in drie clusters. De bussen 1, 2, 3 en 4 vertrekken om 18.15 uur. De bussen 5, 6, 7 en 8 vertrekken maandag om 18.30 uur. De bussen 9 en 10 vertrekken om 18.45 uur. Het vertrek is bij het uitvak.
Alle deelnemers aan de combi hebben op hun omwisselbiljet het nummer staan van de bus waarmee wij reizen. Zorg ervoor dat je uiterlijk een kwartier voor vertrek in het uitvak bent, omdat iedereen wordt gecontroleerd op het bij zich dragen van alcoholische dranken en/of flesjes. De bussen zullen stipt vertrekken. Wie niet op tijd in de bus zit, verspeelt zijn of haar recht op deelname aan de combi.
Zoals bekend dient iedereen bij het instappen in de bus zijn of haar clubcard en ID-bewijs te tonen, alsmede het omwisselbiljet.