Zaterdag heeft de supportersvereniging haar nieuwe supportershome officieel geopend.

Tijdens de receptie in de namiddag kwam oud bestuurslid en ‘bouwpastoor’ Edward Rondhuis de eer toe om de officiële handeling te verrichten. Zowel Edward als voorzitter Thea Norder spraken hun bewondering en dank uit voor de vele vrijwilligers  die dit alles mogelijk hebben gemaakt. Vol trots constateerde Edward dat alle doelstellingen gerealiseerd waren en dat de het home bijdraagt aan de authentieke voetbalbeleving in de Adelaarshorst.

Met een druk op de knop werden de twee laatste visuals onthuld. Naast de skyline van Deventer en een rood-geel kolkend uitvak uit het eerste Eredivisie seizoen, zorgen twee karakteristieke lichtmasten voor de finishing touch.

Edward ontving als dank voor zijn inspanningen voor de vernieuwbouw de skyline welke ook het supportershome siert op canvas. Een tweede canvas doek was voor Andre Jansen die symbool stond voor de inzet van alle vrijwilligers. Hij offerde zelfs een week vakantie op om in het home te klussen.

Uit handen van Edwin Lugt en Martijn Hegeman ontving Thea namens Go Ahead Eagles een ingelijst wedstrijdshirt en een plaquette met de passende tekst “Al 83 jaar samen strijdend!De club zegt trots te zijn dat de middelen zijn bijeen gebracht door de supporters en gerealiseerd door vrijwilligers, aldus Edwin Lugt.

Na het officiële gedeelte werd er getoost op het nieuwe supportershome en genoten de bezoekers, waaronder veel oud bestuursleden en collega verenigingen van o.a. NAC, FC Oss, PSV, Emmen en  FC Twente, van een heerlijk buffet.

In de avonduren barstte het feest volledig los.  Het supportershome stroomde vol en de leden genoten van prachtige muziek, heerlijke cocktails, de haringkar en van de meer dan goede sfeer.

De supportersvereniging bedankt iedereen voor de vele cadeaus en de prachtige dag.

Bekijk hier de foto’s

Sfeerimpressie van de Rocketboys.