Wegens de uitstekende ervaringen welke wij hebben opgedaan bij enkele uitwedstrijden tijdens het afgelopen seizoen en het enthousiasme wat dit teweeg bracht bij onze leden, heeft het bestuur van de Supportersvereniging besloten om voor haar leden een uitseizoenkaart te introduceren voor het seizoen 2012-2013. De diehards onder ons die besluiten een uitseizoenkaart aan te schaffen zijn zo gegarandeerd van een plaats in de SV bus en een toegangskaart voor iedere uitwedstrijd in de reguliere competitie. De prijs van de uitseizoenkaart is vastgesteld op €250,-. Per wedstrijd betaald u dus voor het busvervoer en de toegangskaart nog geen €15,-. Het voordeel ten opzichte van de scherpe prijzen die we voor de losse verkoop voor onze leden hanteren is minimaal €135,- per seizoen . Ten opzichte van niet-leden zal het voordeel nog veel groter zijn. Voordeel op voordeel dus. Omdat wij ons realiseren dat het wel een forse uitgave is, zeker omdat er ook een seizoenkaart voor de thuiswedstrijden moet worden aangeschaft, bieden we de mogelijkheid van gespreide betaling aan. Via automatische incasso betaald u bij aanschaf €150,- en de overige €100,- euro in December 2012. Er is echter één maar. Omdat we de uitseizoenkaart uiterst scherp hebben geprijsd is een minimum van 25 verkochte kaarten een vereiste. Daarentegen rijdt er iedere wedstrijd één SV bus. Aanmeldingen worden op volgorde van inschrijving behandeld, vol is vol. Wees er dus snel bij.

De voorwaarden op een rij:

Uitseizoenkaart mag d.m.v. automatische incasso in twee termijnen worden betaald.

Uitseizoenkaart wordt pas van kracht bij minimaal 25 deelnemers. Deadline 01-08-2012.

Uitseizoenkaart is persoonlijk en niet overdraagbaar.

U dient in het bezit te zijn van een geldige uitkaartregistratie.

Uitseizoenkaart is geldig voor alle uitwedstrijden in de reguliere competitie. Uitseizoenkaarthouders krijgen voorrang bij overige wedstrijden zoals de KNVB beker waarbij een SV bus wordt ingezet.

Een uitseizoenkaarthouder hanteert normale fatsoen- en omgangsnormen. Weet iemand zich niet te gedragen dan wordt de bus gestopt en wordt de persoon “vriendelijk” verzocht de bus te verlaten. Tevens wordt hij/zij geroyeerd als lid van de SV en is niet meer welkom op activiteiten die (mede) door de SV worden georganiseerd.

Er worden zowel op de heen- als terugreis (alcoholische) dranken aangeboden. Uitzonderingen vormen de opgelegde verplichte buscombi’s. Wanneer er een verplichte buscombiregeling is opgelegd is het niet toegestaan alcoholische dranken te verstrekken op de heenreis.

Het is niet toegestaan te roken in de bus. Zowel op de heen als op de terugreis vindt er afhankelijk van de afstand minimaal één rook/plas pauze plaats.

Er wordt één bus ingezet. Volgorde van inschrijving wordt gehanteerd. Vol is vol.

Opstapplaats Vetkampstraat.

Uw voordeel:

Minimaal €135,- voordeel per seizoen.

Altijd gegarandeerd vervoer naar-, en toegang tot alle uitwedstrijden uit de reguliere competitie.

Voorrangsbehandeling bij interessante Beker-, en/of play off duels.

U reist met een enthousiaste groep echte Eagles fans.