Met grote verslagenheid heeft de Supportersvereniging kennisgenomen van het overlijden van Barend Nijeholt en Eddy Brinks. Twee SV-leden die de voorbije seizoenen veel voor de club en de Supportersvereniging hebben betekend.

Barend Nijeholt was jarenlang het bewijs dat clubliefde geen afstand kent. Woonachtig in Zuid-Limburg was hij sinds 2013 (weer) seizoenkaarthouder van Go Ahead Eagles en bezocht hij met grote regelmaat De Adelaarshorst. Afgelopen zomer trok hij zich het lot van zijn minderbedeelde medemens aan door drie seizoenkaarten beschikbaar te stellen aan Eagles-supporters voor wie het bestellen van een seizoenkaart niet vanzelfsprekend is. Het was veelzeggend voor de betrokken persoon die Barend was.

Grote betrokkenheid bij Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging was ook van toepassing op Eddy Brinks. Er gingen maar weinig activiteiten van de Supportersvereniging aan hem voorbij. Ook bij busreizen van de Supportersvereniging richting uitwedstrijden van Go Ahead Eagles was hij vaak van de partij. Kenmerkend voor Eddy waren zijn levenslust, zijn gezelligheid, zijn energie, zijn humor. Go Ahead Eagles en de Supportersvereniging verliezen met hem een echte Eagles-man.

De Supportersvereniging wenst familie, vrienden en nabestaanden van Barend Nijeholt en Eddy Brinks veel sterkte toe met het verlies.