Zoals jullie zelf ook wel eens geconstateerd zullen hebben; deze website is inmiddels nogal verouderd en de mogelijkheden zijn beperkt. De supportersvereniging heeft dan ook besloten dat er een nieuwe website moet komen. Er is inmiddels een team geformeerd met daarin onder meer een webbouwer, webmaster en contentredacteur. Maar voordat we echt daadwerkelijk aan de slag gaan is het woord aan jullie.

Omdat de nieuwe website in de eerste plaats is bedoeld voor de leden van supportersvereniging is het niet meer dan logisch dat jullie inspraak krijgen in wat er allemaal op de website moet komen te staan: Denk hierbij bijv. aan wedstrijdverslagen; fotomateriaal; verhalen over de roemruchte geschiedenis van onze club; info over komende tegenstanders; twitter/facebookmogelijkheden, supportersverhalen, columns etc., etc.  Als je zelf bijdragen wilt gaan leveren kun je dat ook aangeven. Jullie krijgen binnenkort  een enquête toegemaild waarmee je je wensen kenbaar kan maken; wij gaan daarna ons uiterste best doen om er zo veel mogelijk van te realiseren. Samen met jullie kunnen we er een top-supporterswebsite van maken waar andere clubs jaloers op kunnen zijn. Hou dus je mailbox in de gaten en doe mee door binnenkort de enquête in te gaan vullen en te retourneren.