Supportersvereniging 80 jaar!

De Supportersvereniging Go Ahead Eagles is jarig! Tachtig jaar geleden, om precies te zijn op 10 mei 1933, werd onze vereniging opgericht. Hiermee is de vereniging één van de oudste van Nederland.

Jubileumaanbieding, VVV uit voor slechts €8,-.

En wie jarig is trakteert! We staan aan de vooravond van het belangrijke tweeluik met VVV Venlo. Donderdagavond spelen we thuis, waarna zondagmiddag de return volgt in Venlo. Wij bieden onze leden, ter ere van ons 80-jarige bestaan, de mogelijkheid het uitduel in Venlo te bezoeken tegen een jubileumprijs van € 8,-.  Eén euro per decennium. De actie start vandaag (12-05) om 12:00 uur en u kunt zich gedurende 80 uur inschrijven. De inschrijving sluit dus woensdagavond om 20:00 uur.

Nog geen lid?

Supporters die nog geen lid zijn maar toch willen profiteren van deze actie betalen  € 20,50 (€ 8,- plus een jaar contributie a € 12,50) en worden dus automatisch lid van de Supportersvereniging. Dit volledige bedrag dient aanstaande zondag contant te worden voldaan. Leden dienen hun ledenkaart inclusief ID te tonen. Aangezien het een verplichte buscombi betreft dient iedereen tevens te beschikken over een als uitkaart geregistreerde seizoenkaart of clubkaart van Go Ahead Eagles. Opgave is mogelijk via de mail: busreis@sv-gae.nl.
Aanmelden als lid kan zondag bij het afrekenen of online.
Na de sluiting op woensdagavond betaalt men het volledige bedrag van  € 25,-. Dit is dus de prijs die de club hanteert.

Acht decennia

Acht decennia lang al is de Supportersvereniging het baken waar supporters van onze roemruchte club zich verenigen en hoogtijdagen en dieptepunten beleven, altijd trouw aan het rood-geel, hoewel het paars-wit ook enige jaren met trots werd ge-support. In de beginjaren groeide het aantal leden snel tot boven de 700. En hoewel het ledental door de jaren heen natuurlijk fluctueerde, is dit aantal altijd overeind is gebleven. Het 80-jarig jubileum mogen we zelfs vieren met ruim 800 leden!

Geschiedenis SV

Op onze nieuwe website heeft het hoofdstuk geschiedenis een voorname plaats. De interesse in het verleden van onze club en onze vereniging leeft sterk onder onze leden en supporters. Over de geschiedenis van onze club is veel bekend, over het verleden van onze vereniging veel minder.

U vindt inmiddels de eerste vier decennia van Go Ahead op onze site, geïllustreerd met foto’s en links. Momenteel wordt geprobeerd aan de hand van oude, soms vergeelde notulen en interviews met oude bestuursleden de geschiedenis van de Supportersvereniging in kaart te brengen. Dat gaat een stuk minder eenvoudig dan bij het verleden van de club. Wij hopen echter snel onze geschiedenis te kunnen ontvouwen op onze website.