5 mei is de return in de eerste ronde van de play offs, in en tegen Den Bosch. Supporters van Go Ahead Eagles kunnen dit duel alleen bezoeken als zij een als uitkaart geregistreerde (S)CC hebben en gebruik wordt gemaakt van de verplichte buscombi. Een combikaart (bus en toegangskaartje) kost normaal € 30,–. De Supportersvereniging heeft echter exclusief voor haar leden drie bussen gereserveerd bij de club. Om onze leden tegemoet te komen neemt de SV een tientje voor haar rekening en betalen zij derhalve slechts €20,- .  Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid dan kunt u zich aanmelden via busreis@sv-gae.nl.  Let op, wij behandelen de aanmeldingen op volgorde van inschrijving en vol is vol. Nadere informatie over de busreis volgt later.