Go Ahead Eagles speelt op zondag 2 februari de uitwedstrijd tegen NEC. Het duel in Nijmegen begint om 14.30 uur. Supporters van GA Eagles die dit duel willen bezoeken, dienen gebruik te maken van de verplichte buscombi.  De Supportersvereniging zet 4 bussen in voor haar leden.

Een kaart voor de buscombi kost € 35,00 per persoon.
De Supportersvereniging komt haar leden tegemoet met een korting van €5,- . Zij betalen dus € 30,- euro.  Je moet wel  in het bezit zijn van een als uitkaart geregistreerde seizoen-/ of clubkaart. Leden kunnen zich opgeven door een mail te sturen naar busreis@sv-gae.nl.
Vol is vol.

Instapprocedure

Er wordt in twee clusters afgereisd naar Nijmegen. De instapprocedure voor cluster 1 begint om 11.30 uur en de instapprocedure voor cluster 2 begint om 12.00 uur.

De inschrijving sluit op woensdag 29 januari 12.00 uur.