De wedstrijd FC Emmen – GA Eagles welke gespeeld wordt op vrijdag 4 november is door supporters van Go Ahead Eagles alleen te bezoeken door gebruik te maken de verplichte autocombi. Voor  onze leden zonder auto of voor de leden die het gewoon gezellig vinden gezamenlijk te reizen, organiseert de Supportersvereniging een busreis naar Emmen.

De bus is dus exclusief voor onze leden die overigens wel in het bezit moeten zijn van een uitkaart.
Voor de busreis inclusief toegang tot het stadion betaalt u slechts  €10,-. De bus vertrek vanaf het stadion om 17:30 uur.

Wie graag gebruik wil maken van dit buitenkansje en de ploeg wil ondersteunen in Emmen, kan zich tot en met donderdag 3 november, 16.00 uur, opgeven bij de Supportersvereniging. Dat kan per mail:
busreis@sv-gae.nl onder vermelding van Bus Emmen. Bij uw inschrijving dient u de volgende gegevens door te geven:
Naam deelnemer:
Nummer van de als uitkaart geregistreerde (S)CC:
Houders van een seizoenkaart of clubcard die nog niet deze registratie hebben, kunnen deze persoonlijk aanvragen op de administratie van Go Ahead Eagles, op werkdagen tussen 13.30 uur en 17.30 uur. Dit is echter niet mogelijk op dagen dat Go Ahead Eagles een thuiswedstrijd speelt.