Aanstaande zondag 16 September wordt de Koen Kampioendag georganiseerd in Koen Kampioendorp Hengelo (Gld).  Koen Kampioen is een populaire kinderboeken serie van Fred Dirks. De populariteit nam toe toen met de achtdelige dramaserie voor de jeugd, gebaseerd op deze boekenreeks.

Zondag staat het voetbal  centraal in Hengelo. De Supportersvereniging vindt dat Go Ahead Eagles in het Gelderse niet mag ontbreken tussen clubs als De Graafschap en AGOVV en zal dus het rood-geel vertegenwoordigen door aanwezig te zijn met een stand.  Er zijn die dag diverse activiteiten zoals: Beach Soccer, Zeskamp, de vrijmarkt, AeroFitt Dance Event, natuurlijk een optreden van Fred Diks met de Koen Kampioen Road Show en afsluitend een Teenage Disco Party in discotheek de Zwaan.
Natuurlijk zijn de Koen, Aukje, Gijs, Niels, Tarkan en Renske er allemaal bij en zetten zij graag hun handtekening op jouw bal, poster of misschien wel je (GA Eagles) voetbalshirt.

De dag start om 12:00 uur en eindigd om 17:00uur en vindt plaats op de Brink bij de kerk in Hengelo Gelderland.