Gratis oliebol

Aanstaande zaterdag trakteert de Supportersvereniging alle bezoekers van de Adelaarshorst weer op een heerlijke oliebol. Op het supportersplein kunt u bij de oliebollenkraam deze heerlijke versnapering verkrijgen.

Cambio

Naast deze traditionele oliebollenkraam vindt u op het supportersplein een partytent waar Cambio voorafgaand aan de laatste thuiswedstrijd van dit jaar aandacht vraagt voor het project van Jeroen Krumz in Gambia. Jeroen zet zich daar in voor de stichting Future for young people.

Vuurwerk

Sfeerteam ADHD zorgt in samenwerking met de Supportersvereniging voor een spectactulaire opening van het belangrijke duel tegen Cambuur. Kort voor de wedstrijd zal vuurwerk de laatste thuiswedstrijd van 2014 inluiden.