De supportersvereniging maakt het mogelijk dat de vrijwilligers van Sport Live de wedstrijden van Go Ahead Eagles kan verslaan voor de ‘thuisblijvers’. Door de aankoop van een nieuw uitzendapparaat kan vanaf elke plek een goed verslag worden doorgezet naar de vele trouwe luisteraars.

MODERN UITZENDAPPARAAT
Eind vorig seizoen gaf de oude unit de geest en de SV heeft mogelijk gemaakt dat ook daar een promotie mogelijk was. Door de aanschaf van een nieuwe reportofoon kunnen de enthousiaste vrijwilligers nu weer jaren vooruit met een nieuw en modern uitzendapparaat. Voorzitter Thea Norder motiveerde de financiële injectie: “We weten dat veel supporters luisteren naar de live-verslagen en vinden de kwaliteit en continuering daarom erg belangrijk”.

KLAAR VOOR DE TOEKOMST
Sport Live is het radioprogramma van DeventerRTV dat wekelijks de Eagles op de voet volgt middels live wedstrijdverslag, interviews en artikelen. Eindredacteur Erik van Luttikhuizen is enthousiast over de aankoop: “We hebben dankzij de SV een prachtig modern apparaat met veel mogelijkheden ter beschikking waarmee we klaar zijn voor de toekomst”. Deze unit is een van de vele investeringen die de supportersvereniging regelmatig doet voor haar leden en de club zelf.