De Supportersvereniging heeft vanavond in een volle stadsschouwburg de vrijwilligersprijs 2013 in de categorie sport en recreatie gewonnen. Met trots ontving een delegatie van het bestuur, geflankeerd door enkele medewerkers, de award uit handen van wethouder Margriet de Jager.

Waardering

De promotie in het voorjaar naar de Eredivisie was voor de vele vrijwilligers van de Supportersvereniging de ultieme beloning voor hun jarenlange inzet. Hier doen wij het tenslotte allemaal voor…. Met deze award toont Deventer haar waardering voor de vele uren die onze vereniging belangeloos besteedt aan de ondersteuning van Go Ahead Eagles en haar supporters in de breedste zin van het woord..
De SV prijst zich gelukkig dat het kan bogen op een groot legioen aan vrijwilligers die samen een mooie afspiegeling vormen van onze maatschappij.

Eredivisie

WIj zullen ook de komende jaren, waar mogelijk, de club blijven ondersteunen en hopen hiermee een steentje bij te dragen aan het behoud van het Eredivisieschap, zodat heel Deventer en omstreken kan blijven genieten van voetbal op het hoogste niveau.