Sam Hendriks leid de Eagle Van Het Jaar verkiezing 2017-2018.
De in Doetinchem geboren spits van ons Kowet hamerde afgelopen wedstrijd alweer zijn 9de treffer van de competitie erin. Hiermee kwam hij alleen aan kop omdat zijn directe concurrent in deze wedstrijd Mateo Cassierra niet tot scoren kwam.
Sam Hendriks zag een tweede treffer afgekeurd worden wegens buitenspel na geweldig voorbereidend werk van Xandro Schenk.

Hendriks  gaf  ook nog eens  onbedoeld een assist op ” The Bullet” Leon De Kogel die hiermee de 4-1 op het scorebord bracht.

Sam Hendriks werd met een verschil van 1 stem met Joey Suk verkozen tot Man Of The Match bij de Supportersverenging.

De stemmen tellen het hele jaar door.
morgenavond na afloop van de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard heeft u weer 2 dagen de tijd om op een nieuwe Man of the Match te stemmen.