Maandag 17 februari a.s. – aanvang: 19.30 uur in het supportershome.

Het is jullie allemaal vast niet ontgaan dat de supportersvereniging en haar bestuur de laatste tijd minder positief in het nieuws zijn gekomen.Wij als bestuur zijn flink aangedaan na alle commotie en vinden dat wij onze leden moeten informeren over alle aantijgingen, beschuldigingen en verhalen die er rond gaan. Onze kant van het verhaal vertellen in een open en eerlijk gesprek met elkaar.

Wellicht hebben jullie ook vragen die wij mogelijk kunnen beantwoorden. Zodat jullie je een goed beeld van de hele situatie kunnen vormen.

Wij hebben een plicht om jullie te informeren en dit willen wij zeker doen. Vanuit diverse kanten hebben wij al betuigingen van steun mogen ontvangen en dat doet ons zeker goed en sterkt ons. Ook wij als bestuur zijn niet alwetend en maken zeker foutenwaarvan we kunnen leren. Een ieder die ons kent weet ook dat wij zeker niet onbenaderbaar zijn en wij altijd open staan voor een gesprek of discussie.

Wij hopen jullie te zien op maandag 17 februari a.s. om 19.30 uur in het supportershome. Het home zal vanaf 19.00 uur open gaan en de koffie/thee staat klaar.

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur