Rondom de wedstrijd Go Ahead Eagles – FC Emmen van maandag 12 Februari 2018 blijven de volgende verkooppunten gesloten.
Het verkooploket van de IJsseltribune zal gesloten blijven en  de Rode Bier Container aan de B-Side kant zal ook gesloten blijven.
Aangezien de KNVB het nodig vond  om de wedstrijd zo snel mogelijk in te halen kampt de supportersvereniging met een onderbezetting voor deze maandagavond wedstrijd.
Vele vrijwilligers konden in het korte tijdsbestek geen vrij meer krijgen van hun werk en enkele vrijwilligers hadden al plannen gemaakt om carnaval te vieren.
Daarnaast heeft de griepgolf ook de Supportersvereniging niet overgeslagen waardoor we dus genoodzaakt waren deze 2 punten te sluiten omtrent deze wedstrijd.

Supporters van de IJsseltribune kunnen hun drankjes halen bij het loket tussen de B-Side en de IJsseltribune, en bij het loket aan de achterkant van de Leo Halle tribune.

Excuses voor het ongemak en wij hopen op uw begrip