Door de plotselinge inval van de winter is het veld van de Adelaarshorst inmiddels bedekt met een flinke laag sneeuw.  Het doorgaan van de voor morgenavond geplande wedstrijd GA Eagles – Excelsior zal zoals het er nu uit ziet geen gevaar lopen. Dit betekend tevens dat het vuurwerkspektakel welke door de Supportersvereniging wordt aangeboden gewoon door kan gaan.

Voorwaarde is wel dat GA Eagles dient te zorgen voor een sneeuwvrij veld. Om dit voor elkaar te krijgen zijn vele handen nodig. GA Eagles roept dan ook iedereen die ons hierbij wil helpen op om zich vrijdagochtend om 9 uur te melden in de Adelaarshorst om met zijn allen het veld speelklaar te maken voor de topper tegen Excelsior.
Ook verzoeken we iedereen die komt helpen om een bezem en sneeuwschep mee te brengen.
GA Eagles zorgt voor erwtensoep en als dank krijgt iedereen die helpt 2 vrijkaarten voor de wedstrijd. De Supportersvereniging zal zorgen voor koffie, thee en frisdrank .