De Supportersvereniging Go Ahead Eagles is op zoek naar enthousiaste leden om het webteam te versterken. De werkzaamheden bestaan uit het updaten van de content (inhoud) van de website, en het schrijven en plaatsen van artikelen en foto’s. Denk hierbij aan wedstrijdverslagen, nieuws, voorbeschouwingen  en de ‘Eagle van het jaar’-verkiezing, maar je krijgt ook de vrijheid initiatieven te ontwikkelen om onze website naar een hoger plan te tillen. Het bestuur zal ook content aanleveren en blijft te allen tijde verantwoordelijk voor de inhoud van de website.

Een website staat tegenwoordig niet meer op zichzelf. Er zijn steeds vaker verbindingen met de sociale media als Facebook en Twitter. De SV heeft een groeiend Twitter-account waarmee we onze leden en overige volgers snel kunnen informeren. Kennis van de sociale media en haar mogelijkheden is, naast een goede beheersing van de Nederlandse taal, dus een voorwaarde.

Heb je interesse of wil je eerst meer informatie, stuur dan een e-mail naar info@sv-gae.nl onder vermelding van ‘website’.