Intense vreugde, grote teleurstelling. De play-offs 2010 hebben weer bewezen dat verschillende emoties nauw met elkaar verbonden zijn. Dat maakt het voetbalspelletje ook zo mooi, hoe moeilijk dat op dit moment misschien te bevatten is. De eredivisie leek zo dichtbij, maar na een turbulente zondagmiddag opeens weer zo ver weg.
Toch konden de meeste supporters hun teleurstelling relativeren en kwam vooral een gevoel van trots bovendrijven. Trots op het elftal van Andries Ulderink dat ons dit seizoen vele hoogtepunten heeft voorgeschoteld. We moeten lang terug om een seizoen te vinden welke het huidige maar een beetje kan evenaren.
Op het moment dat het betaalde voetbal aan de vooravond staat van een rigoureuze sanering en er al twee clubs zijn gesneuveld kunnen wij ons troosten dat onze club financieel gezond is en in rustig vaarwater kan bouwen aan een goede toekomst waarin zeker in de eerste divisie sportief succes geen uitzondering hoeft te zijn. Uithuilen en overnieuw beginnen en volgende seizoen met een soepeler kaartverkoop weer massaal achter onze club. Ondanks het vertrek van enkele toonaangevende spelers zal de technische staf ongetwijfeld, met de nodige creativiteit, weer een team op de been kunnen brengen waar we met z’n allen wederom trots op kunnen zijn. De samenwerking met de landskampioen kan hier van grote waarde zijn, zie het succes van Excelsior.
Tot slot nog onze dank aan alle vrijwilligers die het hele weekend in de weer zijn geweest om de rechtstreekse uitzending in het stadion mogelijk te maken. Een enorme job voor de Supportersvereniging  Go Ahead Eagles, maar we hebben het graag gedaan. Helaas zonder sportieve beloning.