We staan aan de vooravond van de start van een nieuw seizoen keukenkampioen divisie.

Hoe zal dit seizoen gaan verlopen. Zeker is dat het een seizoen gaat worden zoals we nog nooit hebben meegemaakt. De redenen zijn alom bekend.
Wat we ook weten is dat we met een vrijwel nieuwe selectie en staf starten. Deze groep moet zeker nog groeien als team en waarschijnlijk ook nog wel aangevuld worden met wat spelers zodat ze er een sportief mooi seizoen van kunnen maken.
Persoonlijk hoop ik door de fotoverslagen toch zo veel mogelijk de belevingen van de wedstrijden over te brengen al zal dat met het beperkte publiek ook weer anders zijn.
Wat al wel een mooi resultaat is dat de supportersvereniging 2 nieuwe camera’s gesponsord heeft zodat ik de komende jaren weer vooruit kan en jullie de foto’s weer kunnen zien op de bekende kanalen van SV-GAE, Go Ahead Eagles en Deventer Voetbal.

Hoop jullie allemaal snel te zien en dat we sportief een mooi seizoen mogen beleven.

Groet,
Henny Meyerink