De meimaand van 2013 werd er één die nog lang in ons geheugen gegrift zal staan. Een unieke serie wedstrijden bracht ons via de play-offs de promotie naar de Eredivisie. Een lang gekoesterde wens van vele Go Ahead-supporters ging in vervulling. Met z’n allen hebben we geschiedenis geschreven.
Snel na de behaalde promotie kwamen vanuit verschillende kanten ideeën om deze unieke meimaand in een boekwerk vast te leggen. Het bundelen van deze krachten heeft geresulteerd in een prachtig naslagwerk in woord en beeld. Meer dan honderd foto’s van enkele fotografen die nauw betrokken zijn bij onze club, leveren de unieke beelden. Robert Bugter heeft met zijn karakteristieke stijl de euforie rond de play-offs prachtig verwoord. Het boek is een ‘must have’ voor iedere supporter die Go Ahead een warm hart toedraagt.

De boekpresentatie zal plaatsvinden op 8 augustus vanaf 19:30 uur in het supportershome. Je bent hierbij natuurlijk van harte welkom.

Persbericht ‘We love you Eagles!’

De promotie van Go Ahead Eagles in vierentwintig dagen. In het unieke fotoboek ‘We love you Eagles!’ neemt auteur Robert Bugter u mee naar de bijzondere meimaand in 2013. In een tijdsbestek van vierentwintig dagen gebeurde het ongelofelijke. Alles wees erop dat seizoen 2012-2013 de boeken in zou gaan als het zoveelste seizoen van Go Ahead Eagles waar niemand het over een paar jaar meer over zouden hebben. Alles liep echter anders!

Er ontstond iets op dag één, thuis tegen Volendam. Een combinatie van hoop en vertrouwen leverde een overtuigende overwinning op en werd het startpunt voor een periode vol mooie momenten. Op dag vierentwintig stonden er meer dan tienduizend supporters op de Brink de spelers en technische staf toe te juichen.
Deventer is weer verzekerd van voetbal op eredivisieniveau. De promotie werd groots gevierd. Het waren unieke dagen voor de supporters die jarenlang hebben gewacht op dit succes.
De Deventenaar praat inmiddels weer met trots over ‘zijn’ club. Go Ahead Eagles is onbewust een belangrijk onderdeel van de Deventer samenleving. Als de club successen boekt is heel Deventer trots en zo hoort het ook!

Boekpresentatie

Op donderdag 8 augustus is de officiële presentatie in het supportershome van Go Ahead Eagles. Vanaf vrijdag 9 augustus is het boek verkrijgbaar in de Deventer boekwinkels, bij de supportersvereniging en de VVV-Museumwinkel.

Corps 9, uitgever van boeken die betrekking hebben op de historie van Deventer en omgeving, ziet in ‘We love you Eagles!’ het leukste Deventer cadeauboek van deze zomer.

‘We love you Eagles!’ is een publicatie van Corps 9 in samenwerking met de supportersvereniging van Go Ahead Eagles.

De prijs van het boek is 13,50 euro.

Voor meer informatie kijk je op www.kowet.nl