Go Ahead Eagles heeft onvoldoende revanche genomen op de nederlaag van afgelopen vrijdag in Den Bosch. De thuiswedstrijd tegen SC Veendam leek een uitgelezen mogelijkheid, ware het niet dat er slechts één punt aan het duel werd overgehouden, 1-1.

Ten Hag startte met dezelfde elf als de basis welke tegen Den Bosch mocht beginnen, dus met Karami op het middenveld en op diens oude stek rechts achterin Freek Heerkens. Zijn collega’s achterin, Bart Vriends en Xandro Schenk maakten hun thuisdebuut. Zeker Vriends deed dat niet onverdienstelijk en liet zien zijn mannetje te staan en een goede kopper te zijn. Sneu voor hem dat zijn goal uiteindelijk niet de winnende mocht zijn.

De eerste helft kon net zo goed schriftelijk afgedaan worden, daarin gebeurde namelijk nagenoeg niets. In de tweede helft bracht Ten Hag Turuc voor Karami. Dit bracht meer schwung in het elftal wat resulteerde in een verdiende voorsprong. Uit zo’n beetje de enige kans in de wedstrijd voor Veendam moest echter de tegentreffer toegestaan worden en eindige de wedstrijd wederom in mineur.

Stem hier op uw man of the match

Foto’s