Na de 0-0 op vrijdag tegen FC Volendam slaagde Go Ahead Eagles gisteren in de uitwedstrijd tegen FC Oss er andermaal niet in de nul van het scorebord af te schieten. Vooral in de eerste helft was de ploeg goed op dreef en werden er voldoende kansen gecreëerd. Door het uitblijven van de achterstand rook FC Oss gaandeweg de wedstrijd bloed en wist het ook enkele goede kansen uit te spelen. Het mag dan ook een klein wonder heten dat de wedstrijd doelpuntloos bleef. Omdat de concurrentie hun wedstrijden wisten te winnen werd het een slechte avond voor de rood-gelen en komt de koppositie steeds verder uit zicht.

Door het faillissement van HFC Haarlem kunnen we vrijdag dicht bij de kachel de concurrentie gaan bekijken. Volgende week volgt dan een dubbel thuisprogramma. Maandag FC Den Bosch gevolgd door Telstar op de vertrouwde vrijdagavond.